Alkoholfogyasztásra buzdító kampányt indítottak Japánban


A japán fiatal felnőttek nem fogyasztanak annyi alkoholt, mint felmenőik. Ezért a japán adóhivatal kampányt indított, hogy ösztönözze a fiatalok alkoholfogyasztását, írja a BBC.

A „Sake Viva!” elnevezésű kampány célja, hogy vonzóbbá tegye az ivást a fiatalok körében. A hatóság 20 és 39 év közötti fiatalokat kért fel, hogy osszák meg marketing- és üzleti terveiket, hogyan indítanák be a keresletet társaik körében – legyen szó szakéról (tradicionális japán alkoholos ital), sócsúról (japán égetett szesz), whiskyről, sörről vagy borról.

A versenyzőknek szeptember végéig kell benyújtaniuk elképzeléseiket. A legjobb terveket ezután szakértők segítségével dolgozzák ki, mielőtt novemberben bemutatják a végleges javaslatokat.

Telex

  A Szócikk a dolgozók, a dolgozni akarók, illetve az életüket már kidolgozók szava. Újságot lehet szerelemből is írni, de amíg a pofánk egyre nagyobb, a zsemlénk egyre kisebb! Kérjük, hogy támogasd a SZÓCIKK működését az alábbi számlaszámon:

MagNet Bank: 16200106-11517878 IBAN: HU88 1620 0106 1151 7878 0000 0000

Posztjaink kommentálhatók a Facebookon, várunk Facebook-csoportunkba is. Ám te is írhatsz, te is szólhatsz képpel és hanggal, amit viszont mi olvasunk, hallunk, nézünk, sőt, akár közreadunk. Leveled várjuk az info@szocikk.hu címen.

Kapcsolódó tartalmak

Külföld Vélemény

Merkel átka

Minden jel szerint átok ül Európán, amit javarészt Angela Merkel hozott a nyakunkra.
Őt olyannak ismertük meg, mint aki nagyon-nagyon megfontolt mindent, mielőtt bármihez is hozzáfogott