Jövőre is kap még 700 milliót a tavalyi Trianon-emlékév reklámozására Schmidt Mária

pazarlás Schmidt Mária Trianon

Újabb 700 millió forint megy el a 2020-as Nemzeti Összetartozás emlékév és a Közép- és Kelet-európai Történelem és Társadalom Kutatásáért Közalapítvány kommunikációjára, derül ki az EU-s közbeszerzési értesítőből.

A Schmidt Mária által vezetett alapítvány a Trianon-emlékév néven is ismert rendezvénysorozat reklámozására írta ki a tendert, melyet Balásy Gyula kormányközeli médiavállalkozó két cége, a New Land Media Reklám, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft. és a Lounge Design Szolgáltató Kft. nyert el. A nyílt eljáráson más induló nem is volt.

A feladat az alapítvány tevékenységét promotáló médiakampány kivitelezése megyei-, országos napilapok, heti, kétheti és havi lapok, közterületi hirdetési felületek, online hirdetési felületeken, valamint a tévében és a rádióban.

A Trianon-emlékév 2020-ban volt, akkor Schmidt Mária fizetése meghaladta a havi 5 millió forintot.

MFOR-MTI

  A Szócikk a dolgozók, a dolgozni akarók, illetve az életüket már kidolgozók szava. Újságot lehet szerelemből is írni, de amíg a pofánk egyre nagyobb, a zsemlénk egyre kisebb! Kérjük, hogy támogasd a SZÓCIKK működését az alábbi számlaszámon:

MagNet Bank: 16200106-11517878 IBAN: HU88 1620 0106 1151 7878 0000 0000

Posztjaink kommentálhatók a Facebookon, várunk Facebook-csoportunkba is. Ám te is írhatsz, te is szólhatsz képpel és hanggal, amit viszont mi olvasunk, hallunk, nézünk, sőt, akár közreadunk. Leveled várjuk az info@szocikk.hu címen.

Kapcsolódó tartalmak