Sokkal többet ittak otthon az emberek a pandémia idején
A Szentkirályi Magyarország árbevétele több mint 10%-kal, eladásainak volumene pedig 7%-kal nőtt a tavalyi évben 2020-hoz képest – írja a napi.hu.
Szentkirályi Magyarország Kft. üzleti mutatói a koronavírus-járvány előtti szintet is túlszárnyalták 2021-ben. És még jelentősen növelte piaci részesedését a természetes ásványvízpiacon.
A tavalyi enyhébb járványügyi korlátozások hatására megint sokan fogyasztottak élelmiszert és italt az otthonukon kívül, például vendéglátóhelyeken vagy útközben, ennek köszönhetően dinamikusan növekedtek a kis kiszerelésű termékek eladásai az ásványvíz-, üdítőital- és jegesteaszegmensben is.
Fotó: MTI
A Szócikk a dolgozók, a dolgozni akarók, illetve az életüket már
kidolgozók szava. Újságot lehet szerelemből is írni, de amíg a pofánk
egyre nagyobb, a zsemlénk egyre kisebb! Kérjük, hogy támogasd a
SZÓCIKK működését az alábbi számlaszámon: MagNet Bank: 16200106-11517878 IBAN: HU88 1620 0106 1151 7878 0000 0000 Posztjaink kommentálhatók a Facebookon, várunk Facebook-csoportunkba is. Ám te is írhatsz, te is szólhatsz képpel és hanggal, amit viszont mi olvasunk, hallunk, nézünk, sőt, akár közreadunk. Leveled várjuk az info@szocikk.hu címen. |