A Szolidaritás leszedetné a fővárost csúfító hirdetéseket
A Magyar Szolidaritás Mozgalom nevetségesnek tartja a jelenlegi polgármester reklámeszközökkel kapcsolatos hirtelen problémáit, hiszen a budapesti reklámpiac szabályozásának joga jelentős részben éppen az általa vezetett főváros kezében van.
A budapesti közterületeken található reklámfelületek szabályozása és ellenőrzése a főváros és a kerületek dolga. Tehát, ha a főpolgármesternek valami gondja van, akkor azt nem csak a kezével tudja letépni, hanem rendeletek alkotásával és azok betartásával tudná szabályozni.
Ehhez természetesen koncepció, munka és a kerületekkel való egyeztetésre lenne szükség, ami úgy tűnik az elmúlt majdnem öt évben nem jött össze Karácsony Gergelynek.
A Szolidaritás Mozgalom álláspontja ez ügyben határozottan az, hogy a városban semmiféle külső reklámfelületnek helye nincsen, hiszen ezek totálisan elcsúnyítják az akár városvédelmi szempontból is fontos épületeket, de ami a legnagyobb baj, hogy súlyos balesetek okozói is sokszor, hiszen elvonják a közlekedésben részt vevő emberek figyelmét.
Ez alól egyedül a Mahir Cityposter Kft. által üzemeltetett hirdetőoszlopok a kivételek, melyek a város fejlődésével együtt szervesen alakultak ki, így sem a látképet, sem pedig az emberi életeket nem veszélyeztetik.
A Szócikk a dolgozók, a dolgozni akarók, illetve az életüket már
kidolgozók szava. Újságot lehet szerelemből is írni, de amíg a pofánk
egyre nagyobb, a zsemlénk egyre kisebb! Kérjük, hogy támogasd a
SZÓCIKK működését az alábbi számlaszámon: MagNet Bank: 16200106-11517878 IBAN: HU88 1620 0106 1151 7878 0000 0000 Posztjaink kommentálhatók a Facebookon, várunk Facebook-csoportunkba is. Ám te is írhatsz, te is szólhatsz képpel és hanggal, amit viszont mi olvasunk, hallunk, nézünk, sőt, akár közreadunk. Leveled várjuk az info@szocikk.hu címen. |