Tízmilliárdokat költenek kormányzati kommunikációra
A Rogán Antal által működő Nemzeti Kommunikációs Hivatal újabb 22 milliárd forintot költött el kommunikációra 2021. év utolsó három hónapjában – írja az Index.
A tendert egyedüli pályázóként ismét a Balásy Gyula körébe tartozó cégek, a New Land Média Kft. és a Lounge Design Kft. által alkotott konzorcium nyerte. Az állami szervezetek kommunikációs költségeinek 2021. év negyedik negyedéves anyagait a Nemzeti Kommunikációs Hivatal mint ajánlatkérő jelentette meg az uniós közbeszerzési értesítőben.
Mióta a kormány keretszerződésekbe összevonta az állami kommunikációra fordítható pénzeket, azt eredményezte, hogy a kormányzati kommunikációs költések túlnyomó többségét Balásy Gyula két cégén keresztül bonyolítja. Ez évente körülbelül 80 milliárd forint elköltését jelenti Balásy cégein keresztül. Ennek a lényegében verseny nélküli közbeszerzési tendernek tudható be.
Fotó: MTI
A Szócikk a dolgozók, a dolgozni akarók, illetve az életüket már
kidolgozók szava. Újságot lehet szerelemből is írni, de amíg a pofánk
egyre nagyobb, a zsemlénk egyre kisebb! Kérjük, hogy támogasd a
SZÓCIKK működését az alábbi számlaszámon: MagNet Bank: 16200106-11517878 IBAN: HU88 1620 0106 1151 7878 0000 0000 Posztjaink kommentálhatók a Facebookon, várunk Facebook-csoportunkba is. Ám te is írhatsz, te is szólhatsz képpel és hanggal, amit viszont mi olvasunk, hallunk, nézünk, sőt, akár közreadunk. Leveled várjuk az info@szocikk.hu címen. |