Ne vágjuk le Walter Katalint!
Nekem speciel tetszett, hogy a BKK vezére engem is pulykának nézett, ráadásul levágandónak. Ha megsértődnék, akkor nyilván megkeresném ezt a szakembert, és jól pofán vágnám, de inkább a békés megoldások híve vagyok.
Most, hogy a főpolgármester is a nevére vette ezt a Katalint, tisztulni látszik a kép. Tehát arról van szó, hogy ritkítani kellene bizonyos BKV-járatokat, de titokban, azaz hogy a nagyközönség pulyka-hányada ebből ne sokat érzékeljen! Jómagam a pulykák közé soroltatok, ugyanis általában is csak akkor veszem igénybe a BKV szolgáltatásait, ha nagyon kézenfekvő a helyzet. Ha éppen nincs járat, akkor nem megyek vele. Nagycsaládos lévén megszoktam, hogy így is, úgy is, térben és időben egyaránt ötfelé vezetnek az útjaink, így egymás bevárása, no pláne a vásárlások és egyéb hurcolások gondjai lényegében két autós közlekedést követelnek meg tőlünk, amiben a BKV legfeljebb hab a tortán.
Ebből a szempontból tényleg semmi közöm nincs a menetrendekhez, és nem is igénylem, hogy megbeszéljék velem ezeket a dolgokat. A MÁV sem kérdezett még meg sohasem semmiről, továbbá az útépítők és a légitársaságok sem. A legtöbb, amit eddig tőlem kérdeztek, az a NATO és az EU tagságunk volt, illetve még kórházi vizitdíjról érdeklődtek, továbbá az utóbbi években néhányszor azt is firtatták (volna), hogy ugye marhára egyetértek Orbán populizmusával?
Hát, ez így nem sok. Igaz, időnként várnak a szavazóurnák, ahol eldönthetem, hogy melyik gazember tetszik a legjobban, ha egyáltalán. Amúgy semmilyen közügyre semmilyen ráhatásom nincs, hiába magyarázzák nekem , hogy mennyire számítok. Mármint nekik. Mármint a szavazatom. Pont.
Tiszta szívvel ki merem jelenteni, hogy Walter Katalin szigorúan szakember asszony a politikusok nevében is végre ki merte jelenteni, hogy le vagyok szarva, amit a főpolgármester is elismert, legfeljebb annyiban igyekezett szépíteni, hogy egy őszinte mondat nyilván nem rombolhatja le egy életmű hazugságait.
Mivel a hozzáállásokban semmi új nincs, ezért megerősítem, hogy a továbbiakban is mindent ki fogok préselni a rendszerből, ami nekem fontos, viszont változatlanul minimalizálni fogom a hozzájárulásaimat. Ez a bölcs állampolgári felfogás meglehetősen általánosnak tűnik, sőt, minél bölcsebb valaki, annál inkább. Példaképünk, Mészáros Lőrinc is így csinálja, csak éppen nagyon nagyban.
A közlekedéshez visszatérve úgy tűnik, hogy minden marad a régiben. Visszaállítják az eredeti menetrendeket, aztán hogy mi és mikor fog járni, az egy másik kérdés. A főnökök továbbra is hülyének fognak nézni, s arra fognak buzdítani, hogy a kisgyermekeimmel biciklizzem (ami leginkább tilos) a dugókban, avagy 3-4 órácskákat utazgassak a BKV-vel fél órányi kényelmesebb autókázás helyett, majd amikor hazaérek, akkor az összes médiából az áradjon felém, hogy a főváros vezetői mennyire utálnak engem és családom, ….vagy sem.
Én biztos nem utálom őket. Járjanak csak ingyen szolgálati, sofőrös autókkal, én pedig a magaméval. A többség persze arra kényszerül, hogy tömegközlekedjen, de ez tartósan megoldható úgy, hogy a kormány gondoskodik az alacsony jövedelmekről. Szép összmunka ez, amiben Walter Katalin csak megfelelő helyen a megfelelő csavar. Ne bántsuk, főleg ne vágjuk le! Jó lesz még valamire.
Bankski –
A Szócikk a dolgozók, a dolgozni akarók, illetve az életüket már
kidolgozók szava. Újságot lehet szerelemből is írni, de amíg a pofánk
egyre nagyobb, a zsemlénk egyre kisebb! Kérjük, hogy támogasd a
SZÓCIKK működését az alábbi számlaszámon: MagNet Bank: 16200106-11517878 IBAN: HU88 1620 0106 1151 7878 0000 0000 Posztjaink kommentálhatók a Facebookon, várunk Facebook-csoportunkba is. Ám te is írhatsz, te is szólhatsz képpel és hanggal, amit viszont mi olvasunk, hallunk, nézünk, sőt, akár közreadunk. Leveled várjuk az info@szocikk.hu címen. |